mathhildaolsson.blogg.se

Stress & agressivationsproblem

Kategori: Livet

Ibland, väldigt ofta, sitter mina nerver utanpå min kropp. Precis som idag. Jag skriver ett långt inlägg, sen försvinner allt, vill skjuta någon när det händer..

Menmen. Idag ska iallafall Natacha komma till oss, hon hämtar mig efter skolan sen kör vi först till emporia, sen kör vi hem. Hon ska stanna till torsdag, yeeey, Kalle får stå ut med ett par tjejdagar! Men det vet jag att han inte har något emot! 

Nu är det dags att åka till skolan snart, bara att jobba på sen är dagen snart slut. Fyra timmar går jäkligt forg när man jobbar, men det är skönt! Men tar in så himmla mycket på en dag att det inte hade gått och ha längre dagar! Min skola är nog den bästa.
- puss M!

Jag har även den bästa pojkvännen!
Kommentera inlägget här: