mathhildaolsson.blogg.se

Kaotisk dag

Kategori: Livet, Mode och design

Denna dagen börjadd bra, trodde jag. 
Jag vaknade tidigt så hade väldigt lång tid tills tåget gick. Men allt är inte som man väntar sig, timmar blev till minuter och jag fick snabbt springa för att inte komma försent.

Men jag tror att jag fick en del gjort där hemma, bl.a städning, krossat glas och lite mer städning. Har även diskat undan hälften av Kalles disk, det är faktiskt hans diskdag!

Nu är jag påväg till skolan. på schemat idag står det teckning, självklart så älskar jag att teckna och rita, men det är faktiskt lite lång drygt att sitta i fyra timmar i skolan att göra det. Men idag ska vi börja med färgläggning, så det ska bli jätte roligt!


- puss M!

KOMMENTARER:

  • Susanna Maria J säger:
    2014-09-24 | 19:24:57
    Bloggadress: http://oslofru.com/

    Vad kul! Jag älskar också att måla :)

    Svar: Ja, det är riktigt roligt! :-)
    Mathilda Olsson

Kommentera inlägget här: