mathhildaolsson.blogg.se

Hej hopp, det var inte igår!

Kategori: Livet

Sist jag skrev ett inlägg kan jag inte minnas. Men nu är det dags igen, tycker jag. Jag får många frågor om hur livet går osv. så kan ju börja skriva här. 
Som många vet så flyttade jag hem ifrån Norrland i maj, med mig fick jag en stockholmare till pojkvän. Under sommaren har vi bott hos mig, jag har jobbat på ica och vi har krigat efter lägenhet. 
Allt är nu fixat, vi bor i Skurup och jag har även kommit in på Malmö Tillskärarakademi, som jag gått på sedan i augusti! Allting är alltså toppen här. 
Jag ska försöka blogga om livet och skolan så mycket det går igen, utan att tjata ut er! 
- puss M!


Nu blir det ingen roligare bild än det som jag ser just nu!

KOMMENTARER:

  • Din fd sambo säger:
    2014-09-17 | 08:14:41

    Älskar att du börjat blogga igen. Det var verkligen på tiden! :))

    Svar: åh, jag ska göra mitt bästa nu!
    älskar att du signerat med "din fd sambo"!!!!
    Mathilda Olsson

  • Min säger:
    2014-09-19 | 11:25:16
    Bloggadress: http://www.mingoesfishing.weebly.com

    Vilken fin mugg du har!!

    Svar: jamen visst, jag köpte den med en fin vän!!
    Mathilda Olsson

Kommentera inlägget här: