mathhildaolsson.blogg.se

Söndag

Kategori: Livet

Denna helgen har varit fantastisk. I fredags tog vi det lugnt, var på restaurang och åt sen satt vi hemma och kollade på idol! Igår var pappa här på besök, jätte kul. På kvällen kom Sara och hälsade på, vi satt och tjockade oss med gott och en massa prat!
Även idag har vi haft familjebesök, mamma och Håkan kom och lämnade Anton, lite kaffe och prat sen stannade Anton hos oss, till imorgon. Jätte roligt! Taco, massa chips och dippa + step brothers, kan inte bli en bättre söndag!

Imorgon är det en lång skoldag som väntar, ska bli lika roligt som alltid. Men inte bara de, jag och Kalle ska till Natacha i Halmstad på kvällen efter skolan. Sen på tisdag ska vi vidare mot Göreborg faktiskt! Jag undar hur lång tid det tar innan jag får sms ifrån mina kära västkustbor som säkert undrar vad jag ska göra där. Jag hoppas såklart att dem kan träffas en stund!

Nu ska denna kväll fortsätta med film och läxa, härligt!
- puss M!

KOMMENTARER:

  • Min säger:
    2014-10-14 | 11:24:24
    Bloggadress: http://mingoesfishing.weebly.com/blogg

    Om jag hade läst det här tidigare så hade jag helt klart kunnat träffa dig min lilla skorpsmula 😘 Får bli bättre på att läsa din blogg helt enkelt! Hoppas ni har det trevligt i Gbg och att Natacha har en bra jobbintervju! Puss ♥️

    Svar: hahaha! det fick vara ditt staff för att du är dålig på att läsa 😏
    meeen, det är inte så långt mellan oss så vi kan ju träffas snart iaf! hon hade en super bra intervju 😘❤️
    Mathilda Olsson

Kommentera inlägget här: