mathhildaolsson.blogg.se

En lång vecka är över

Kategori: Livet

Nu känner jag att jag har tappat bloggandet bakom mig. Denna veckan har varit lång, men väldigt händelserik!

Skolan har varit som vanligt, allt går frammåt och bra, denna veckan ska vi nu börja med prinsessskärningar, ska bli riktigt kul! 

Nu ska jag komma ikapp veckan som precis gått, Natacha har varit här och vi har hunnit med en del. Vi åt middag och shoppade lite på emporia, har varit på Ikea och även hälsat på Böke, vårt gamla gymnasium. Där fick jag hälsa på min saknade bästa vän, hästen jag aldrig kommer att glömma.
I torsdags åkte Natacha hem, då var det lite Kalle och Mathilda tid, det vi hann med. På fredagen var det middag hos mig, Josse, Amanda och Emely kom på besök. Vi hade en riktigt trevlig kväll, länge sedan vi träffades!

Lördagen har jag spenderat med Kalle, lite i Ystad på ärenden men annars har vi bara haft hemmagöra.
Idag ska vi bara ta det lugnt, jag har en del skola att göra och sen avslutas dagen såklart med att mysa med min käraste och våra fåglar!

Vi får inte glömma, bara 20 dagar kvar till Venedig, längtar fruktansvärt mycket!

På Ikea med Natacha & Kalle!

Nedräkningen är i full gång!
Kommentera inlägget här: